Heeft u uw administratie op orde?

De meeste ondernemers hebben van alle werkzaamheden het minste tijd voor hun administratie. Ze maken liever omzet, gaan gesprekken aan met potentiële klanten, bedenken nieuwe producten of diensten of eigenlijk alles als het maar niet de boekhouding is…

Vaak wordt dan de boekhouding snel ingevoerd op het einde van het kwartaal als er aangifte gedaan moet worden.

Dat lijkt niet zo’n probleem maar geeft op termijn soms toch problemen

  • u maakt wellicht hogere kosten dan uw omzet is.
  • u heeft geen inzicht in uw hoeveel u nog krijgt van uw debiteuren of moet betalen aan uw crediteuren.
  • uw debiteuren betalen te laat waardoor u weinig cashflow heeft.
  • u heeft te weinig inzicht waardoor u geen lange termijn visie kunt ontwikkelen

Waar kunnen wij mee helpen?

U wilt als ondernemer in een groot of klein bedrijf graag vinger aan de pols houden in uw administratie, zien waar uw geld zit en een plan voor de toekomst ontwikkelen.

Hiervoor dient uw boekhouding op orde te zijn. Wij proberen te zorgen dat u boekhouden leuk gaat vinden. Doordat uw boekhouding op orde is heeft u alle rust om u met overzicht aan uw onderneming te werken. Vaak zorgen wat kleine aanpassingen in uw aanpak tot aanzienlijk minder werk

Wij helpen u graag  met de volgende zaken:

  1. Het invoeren van uw administratie of u helpen met het zelf invoeren van uw gegevens.
  2. Uw administratieve proces doornemen op allerlei vlakken en kijken wat u handiger kunt inrichten om met minder moeite uw administratie te voeren.
  3. Het inrichten van uw boekhoudprogramma zodat het op maat is voor uw bedrijf
  4. Het inrichten van uw orderadministratie / Facturatie zodat u zoveel mogelijk in dit proces kunt automatiseren.

.

 

boekhoudprogramma

 

Wij werken momenteel standaard met Minipak Boekhouding en Factuur, slimme programma’s waar u snel en uitgebreid uw administratie kunt voeren.